driver speedtouch 530

advocate advocate at otenet.gr
Wed Feb 15 11:00:33 EET 2006

Γεια σας,
Έχω γραμμή dsl πάνω σε pstn και ο ΟΤΕ μου έχει δώσει το μόντεμ
speedtouch 530 της Alcatel me cd εγκατάστασης της σειράς 500. Φυσικά
έχει drivers μόνο για win και mac.
Θα κάνω ένα μικρό οικιακό δίκτυο που θα αποτελείται από το laptop της
γυναίκας μου, τον υπολογιστή της κόρης μου που της τον έδωσε το σχολείο
επειδή πρώτευσε (συγχαρητήριά της) και μια παλιά μπακατέλα με 256 ram,
500 mh επεξεργαστή και 8 gb σκληρό. Στη μπακατέλα θα εγκαταστήσω λίνουξ
και σκέφτομαι να τη βάλω επικεφαλής του δικτύου.
Τα ερωτήματα είναι πολλά αλλά ξεκινώ με τα λίγα:
1. Ποια διανομή προτείνετε να εγκαταστήσω.
2. Πού μπορώ να βρω drivers gia το μόντεμ speedtouch 530 της Alcatel.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ. 3. Πώς γίνεται η εγκατάσταση των
drivers (π.χ. στα win αρκεί το διπλό κλικ στο σετάπ.εξε). Μια παλιότερη
εγκατάσταση του suse 9.0 που είχα κάνει πριν από 2 χρόνια, εγκαθιστούσε
μέσδα από έναν πίνακα ελέγχου και έκανα τις τότε εγκαταστάσεις με τη
βοήθεια των μελών της λίστας, αλλά βέβαια δεν θυμάμαι τίποτε, γιατί δεν
χρησιμοποίησα το λίνουξ, λόγω των αλλεπάλληλων φορμάτ που έκανα στο
δίσκο).
Αντρέας