Ένα πραγματικό περιστατικό

Kostas Tsourdinis spqx at freemail.gr
Tue Feb 14 22:01:54 EET 2006

O/H Αχιλλέας Δρόσος έγραψε:
> Ένα φιλαράκι μου χθες παρελαβε ένα νέο pc. Μετά απο μεγάλες συζητήσεις
> τον έπεισα να βάλει dual λειτουργικό suse9.3 και windows xp. Το suse
> εγκαταστάθηκε κανονικά και μέσα σε 30' είχε οτι χρειαζόταν ακόμα και
> το pstn modem του (αν και winmodem το suse το αναγνώρισε και ο
> εγκατέστησε) . Για τα windows ακόμη τρέχουμε....
Εγώ γιατί κατάλαβα εντελώς διαφορετικά πράγματα από όλους; Το φιλαράκι
έστησε ένα suse για γκάζια και με τα windows ακόμα τρέχει! Τί πιο
φυσιολογικό, τί πιο αυταπόδεικτο; Παράδειγμα προς μίμηση! Μήπως η
εγκατάσταση των windows είναι πράγμα ευκολότερο από το linux;
Well done dear friend στο δρόμο που χάραξε ο Νοέμβρης (για να δανειστώ
μια παλεότερη έκφραση).

Ηθικό δίδαγμα: Με τα windows τρέχεις και δε φτάνεις!