Νέος χρήστης ΒΟΗΘΕΙΑ

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Feb 13 20:30:57 EET 2006

Spiros Papatheodorou wrote:

> Θα ήθελα να στήσω κάποια διανομή Linux σε ένα παλιό laptop που έχω αλλά
> δυστυχώς δεν έχει CD ROM, γιαυτό και υπάρχει αυτό το πρόβλημα με την
> εγκατάσταση.

Γεια σου, και σου εύχομαι καλή αρχή! ;-)

Πιστεύω πως η λύση στο πρόβλημά σου είναι η εγκατάσταση μέσω δικτύου. Θα
πρέπει λοιπόν να επιλέξεις μια διανομή και να ψάξεις αν μπορείς να
κάνεις την εγκατάσταση μέσω του δικτύου. Αν όχι ψάχνεις για κάποια άλλη.
Δεν το έχω κάνεις για να μπορέσω να σου προτείνω κάτι πιο συγκεκριμένο.