Kubuntu woes (nVidia 6600GT)

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Mon Feb 13 11:23:17 EET 2006

Λοιπόν, από τότε (17/10/05) που αποφάσισα να βάλω Kubuntu (Breezy) για
Linux, μόλις προχτές κατάφερα να το κάνω (αφού προσπάθησα επανειλημμένα
χωρίς επιτυχία να μεταφέρω το XP στον νέο δίσκο)... τεσπά. Βασικά το
πρόβλημά μου (ακόμα) είναι το εξής:

Η εγκατάσταση του Kubuntu πήγε μια χαρά, αλλά αφού κάνω login (στο kdm),
μετά από λίγο (δεν είμαι σίγουρος αν χρειάζεται να ανοίξω Konqueror),
παρατηρείται corruption στα γραφικά. Δοκίμασα και το πακέτο nvidia-glx,
αλλά με αυτό δεν ξεκινούσε καν το kdm.

Με λίγο googling "ανακάλυψα" ότι η nVidia 6600/6600GT (που έχω) μάλλον έχει
πρόβλημα με τους στάνταρ drivers και ότι συνιστάται η εγκατάσταση των
drivers της nvidia όπως λέει στο
http://www.ubuntuforums.org/showthread.php?t=75074. Κατέβασα, λοιπόν τον
τελευταίο driver από την nvidia και ακολούθησα τις οδηγίες. Έφτασα αισίως
στο βήμα 12 ("μέθοδος 2, εγκατάσταση drivers από nvidia"), αλλά το kdm πάλι
δεν ξεκινάει (kdm start), δηλαδή δεν βλέπω τίποτα (προφανώς ξεκινάει, γιατί
το κάνω stop μετά).

Καμμία πρόταση/ιδέα; Το έχει κάνει κανείς άλλος; Πρέπει να κοιτάξω κάτι στο
xorg.conf;

Doc

ΥΓ: Το πιο σπαστικό είναι που είμαι τελείως newbie στο linux (αυτό που με
βοηθάει είναι ότι είμαι προγραμματιστής) και με το lynx μόνο δεν μπορώ να
στείλω e-mail στη λίστα :( (το lynx παίζει gmail; δεν νομίζω), Ποιός email
client είναι εύκολος και βολικός από το shell;

ΥΓ/2: Πως μπορώ εύκολα να ανοίξω το ssh για να παίζω από άλλον υπολογιστή;

--
  Theory asserts that although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS