ADSL-Help

GR marconi at freemail.gr
Sun Feb 5 15:35:14 EET 2006

muz wrote:

> Γιατί δεν παίρνεις τις ρυθμίσεις των resolv.conf και του networking
> από το Knoppel και να βάλεις τα ίδια στο SUSE?

Εχει ήδη δοκιμασθεί και αυτή η εκδοχή με άδοξο όμως αποτέλεσμα, πράγμα
που με οδήγησε σε περαιτέρω δοκιμές όπως εγκατάσταση νέας διανομής
(Slackware 10.2, kernel 2.4.31) όπου δούλεψε κανονικά. Μετά όμως το
upgrade σε 2.6.13 συνάντησα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα.
Ακόμη όμως δεν έχω καταφέρει να βρώ τι είναι αυτό που αλλάζει στις
εκδόσεις 2.6 και καθιστά την πρόσβαση στον router αδύνατη. Kάποιας
μορφής firewall?? modules που πρέπει να φορτωθούν??
χ/σμους