ADSL-Help

GR marconi at freemail.gr
Wed Feb 1 13:54:08 EET 2006

Πρώτα απ΄όλα θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την ανταπόκριση.

α)   Ναι    έχω    δοκιμάσει    να    βάλω  το  dns  της  VIVODI  στο
etc/resolve.conf με την μορφή nameserver ip
χωρίς όμως να αλλάξει κάτι.
β)   Οχι   δεν   σηκώνει   το   interface   με   ένδειξη  σφάλματος  :
"Υπήρξε πρόβλημα σύνδεσης με 10.0..."
με ping παίρνω error message: nerwork is unreachable.
γ)  Ναι  είμαι  σίγουρος ότι το subnet einai 255.0.0.0 και με ipconfig
(win) και με ifconfig (Linux)
δ)  Δοκιμάζοντας  Κnoppel live cd λειτούργησε αμέσως χωρίς καμμία άλλη
ένεργεια.  Πράγμα που δέιχνει ότι η φυσική σύνδεση του modem/router με το Laptop δεν
παρουσιάζει κανένα πρόβλημα.

--
Best regards,
 GR