removing and recreating partitions

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Jan 31 10:40:55 EET 2006

On 2006-01-30 21:30, Thanos <pampo at freemail.gr> wrote:

> Στην περίπτωση του Ubuntu (μιας και από αυτό διαχειρίζομαι το
> grub το οποίο μπουτάρει και τις άλλες διανομές) γίνεται τίποτα;
> Αν θυμάμαι καλά δεν έχει επιλογή για repair (ή οτιδήποτε
> τέτοιο) και πάει κατευθείαν σε νέα εγκατάσταση.

Δεν είμαι σίγουρος.  Δεν έχει κάποιο τρόπο το Live CD-ROM του
Ubuntu να κάνει boot με τον πυρήνα του CD-ROM αλλά με root device
κάποιο δίσκο;

Ακόμη κι αν δεν έχει, μπορείς να κάνεις boot με το Live CDROM, να
κάνεις mount τους δίσκους κάπου (π.χ. κάτω από το /mnt) και να
χρησιμοποιήσεις την chroot(8) για να ανοίξεις root shell στο
σύστημα των δίσκων.  Από εκεί και πέρα, τα πράγματα πρέπει να
είναι σχετικά εύκολα.