removing and recreating partitions

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Jan 30 20:06:23 EET 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Backup χρειάζεται :)

Αυτό εννοείται Γιώργο! Κατάλαβα... ξεκινώ και ότι βγει!

Έχω ακόμη ένα ερώτημα. Η διαδικασία που θα ακολουθήσω είναι να σβήσω τα
partitions και να κάνω το καινούργιο. Το MBR δεν θα πειραχτει όπου είναι
το grub. Με ένα live cd θα αλλάξω το grub.menu και το fstab. Όλα καλά
μέχρι εδώ.

Το θέμα είναι πως μετά από αυτό θα κάνω εγκατάσταση τα ΧΡ (μην ρωτήσετε
γιατί!) τα οποία θα βάλουν στο MBR την δικιά τους ιστορία. Πως επαναφέρω
μετά το Grub με τη παλιά διάταξη?