removing and recreating partitions

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Jan 30 16:59:19 EET 2006

Dual boot μηχάνημα με τον σκληρό να έχει και ένα extended partition. Στα
δυο πρώτα logical partitions φιλοξενούνται προγράμματα και αρχεία από τα
Windows ενώ στα υπόλοιπα "μένουν" οι τρεις διανομές μου (χωρίς σχόλια
παρακαλώ!). Αυτό που θέλω να κάνω είναι να κάνω τα δύο πρώτα logical
partitions των Windows ένα. Λογικά όλα τα παρακάτω logical partitions θα
ανεβούν κατά ένα αριθμό επάνω. Σωστά;

Αν το παραπάνω ισχύει, με μια αλλαγή στο grub και το fstab θα μπορέσουν
να δουλέψουν ορθά οι διανομές ή χρειάζεται κάτι παραπάνω;