show filename of package to be upgraded with apt-get

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Jan 23 16:46:03 EET 2006

Antonios Christofides wrote:

> Αν έχεις Linux (ή όποιο Unix με bash και wget) και στο γραφείο, δες
> οπωσδήποτε την apt-zip.  Δες την ούτως ή άλλως γιατί ίσως να μπορέσεις
> να τη χρησιμοποιήσεις βάζοντας κανένα bash+wget ή Cygwin σε Windows.

Απίστευτο! Το apt-zip έιναι ακριβώς ότι χρειάζομαι!

Το θέμα είναι τι γίνεται με τα Windows που έχουμε στο γραφείο που σε
καμοιά περίπτωση δεν θέλω να πειράξω. Ερωτώ και απαντώ... Υπάρχουν δύο
λύσεις. Σε περίπτωση με μεγάλη λίστα πακέτων που θα ενημερωθούν θα
χρησιμοποιώ κάποιο Live CD ενώ για λίγα πακέτα θα ανοίγω το script που
δημιουργεί το apt-zip-list και απλά θα αντιγράφω το link του πακέτου
στον browser. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο αποφεύγω τον εφιάλτη του να
ψάχνω στο pool που βρήσκεται το πακέτο προς ενημέρωση.

Ευχαριστώ πολύ Αντώνη!