show filename of package to be upgraded with apt-get

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Jan 22 18:02:46 EET 2006

Όταν κάνουμε apt-get upgrade σε ένα Debian based σύστημα εμφανίζονται τα
πακέτα (όχι και οι εκδόσεις τους) τα οποία θα ενημερωθούν και ρωτάει αν
θέλουμε να συνεχίσουμε ή όχι.

Υπάρχει κάποιος τρόπος με τα εργαλεία του Debian Package Manager να
εμφανίσει το filename του πακέτου που θα ενημερωθεί? Ας υποθέσουμε πως
χρειάζεται ενημέρωση το cpio. Αυτό που ήθελα να μου επιστρέφει είναι
κάτι τέτοιο:

pool/main/c/cpio/cpio_2.5-1.2ubuntu1.1_i386.deb

Αυτή η πληροφορία υπάρχει μέσα στις λίστες των πακέτων.

Και για να μην παρεξηγηθώ, το θέλω αυτό γιατί στο σπίτι με την 56Κ
σύνδεση είναι αδύνατο να έχω πάντα ενημερωμένο το σύστημά μου. Θέλω
λοιπόν να πάρω την λίστα με τα filenames που χρειάζονται ενημέρωση και
μέσα από κάποιο mirror του Debian να κατεβάσω χειροκίνητα τα πακέτα με
την ADSL σύνδεση του γραφείο.

Καμοιά ιδέα?