alpha web banking - firefox on Linux

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jan 11 10:40:30 EET 2006

On Wednesday 11 January 2006 10:25, Thanos wrote:
> Με παρεξένεψε το γεγονός πως στη σελίδα
> τους αναφέρουν πως το λειτουργικό ΠΡΕΠΕΙ να είναι Windows 9x ή NT 4.0
> ή 2000 ή XP και οι φίλοι στην LGU δεν αναφέρουν ξεκάθαρα τη χρήσης
> της σε Linux.

Χμ, πού ακριβώς είναι αυτό γραμμένο ? (για να μην ψάχνω) (αν δεν
αναπαράγεται το URL, πές μου το path).

> Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα με το συνδιασμό
> Linux+Firefox? Άλλες τράπεζες με web banking και ορθή λειτουργία με
> Firefox σε Linux?

To web interface της Alpha Bank εδώ και αρκετό καιρό δουλεύει άψογα σε
Firefox. Δεν είμαι σίγουρος αν ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ επίσημα από την τράπεζα
(για αυτό ίσως δεν το αναφέρει), αλλά τουλάχιστον προς το παρόν ούτε
αποκλείει χρήστες με Firefox όπως έκανε παλιότερα, ούτε έχει κάποιο
πρόβλημα στη χρήση.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?