Antivirus

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Jan 10 11:44:19 EET 2006

> εχει μηπως κανεις σας προτερη εμπειρία ή γενικότερα άποψη για
> antivirus σε συστήματα linux? Στο συστημα στο οποίο ειμαι υπέυθυνος(web
> server, mail server) έχουμε μέχρι άυριο ένα antivirus της 4psa (αγορασμένο)και
> σκέφτομαι να βάλω το clamAV αλλα δισταζω γιατί  είδα ότι δεν κάνει
> καθαρισμό  αρχείων.Οποια αποψη καλοδεχούμενη

Τα 4psa και clamav δεν τα ξέρω.  Εγώ έχω βάλει το kaspersky και είμαι
ευχαριστημένος.  Δεν το έχω στήσει εγώ αλλά ένας συνάδελφος και δεν
ξέρω λεπτομέρειες.  Δεν νομίζω ότι το έχουμε βάλει στο email ακόμα,
μόνο να τσεκάρει τα αρχεία (γιατί το μηχάνημα είναι και file server),
και μπορεί να τα καθαρίσει.

Ο λόγος που διάλεξα το kaspersky είναι ότι τρέχει σε Windows και σε
Linux και είναι οικονομικό (οι μαζικές τιμές του είναι πολύ χαμηλές).
Μειονέκτημα είναι ότι το windows interface είναι σχετικά δυσνόητο.