which group?

djemos dijemos at yahoo.gr
Mon Jan 9 18:45:51 EET 2006

O/H Thanos έγραψε:

> Όχι δεν με ενδιαφέρει το gdm!
>
> Εγώ δεν έχω βάλει το sudo γι' αυτό μου βγάζει το μημυματάκι που
> προανέφερα. Βουρ για sudo λοιπόν! Πολύ καλό το xfce4... και είμαι μόνο
> μερικές μέρες με αυτό! ;-)
Αν χρησιμοποιείς kdm (kde δηλαδή) τότε χωρίς να εγκαταστήσεις το sudo
μπορείς απο γραφικό περιβάλλον σαν root απο το kcontrol-> Διαχείρηση
συστήματος -> Διαχειριστής σύνδεσης ->Τερματισμός να επιλέξεις τοπικά
για shutdown "οποιοσδήποτε" Οπότε όλοι οι χρήστες θα μπορούν να κάνουν
shutdown/reboot το σύστημα.

Αν όμως θέλεις και για κονσόλα τότε θα καταλήξεις στο sudo και στη
προηγούμενη λύση που σου έστειλα σαν greema.
To προηγούμενο
  %users  ALL=NOPASSWD: /sbin/shutdown -h now
  %users  ALL=NOPASSWD: /sbin/reboot
δίνει τη δυνατότητα εκτέλεσης σε όλους τους χρήστες χωρίς password μόνο
για shutdown/reboot και όχι για άλλες εντολές που χρειάζονται το root
password
Συμφωνώ ότι το %users ALL=(ALL) NOPASSWD: ALL είναι διαφορετικό και
απαγορεύεται αυστηρά

Αν προσπαθήσεις να τρέξεις άλλη εντολή που χρειάζεται δικαιώματα
διαχειριστή θα σου ζητήσει password

Συμφωνώ ότι δεν είναι ασφαλές να κλείνει οποιοσδήποτε χρήστης το σύστημα