which group?

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Jan 8 22:51:37 EET 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι group.  Στον πηγαίο κώδικα του reboot(8)
> στο FreeBSD π.χ. έχει τον εξής έλεγχο:
>
>     109         if (geteuid()) {
>     110                 errno = EPERM;
>     111                 err(1, NULL);
>     112         }
>
> Αν το geteuid() είναι μη μηδενικό, τότε ο χρήστης δεν είναι ο 'root'.
> Οπότε, σε αυτή την περίπτωση, η απαραίτητη προϋπόθεση δεν είναι ένα
> συγκεκριμένο group, αλλά ένα συγκεκριμένο user ID.

Διαβάζοντας το man της shutdown, θα πρέπει να προσθέσεις το όνομα του
χρήση που θέλεις στο /etc/shutdown.allow. Από την άλλη με το gdm μέσα
από το gnome ως απλός χρήστης μπορείς να τερματίσεις το σύστημα. Το gdm
πως δίνει αυτό το δικαίωμα στον απλό χρήστη? Αν όμως δεν υπάρχει
gdm/gnome δεν μπορείς να τερματίσεις το σύστημα με απλό χρήστη.

Αυτό που θέλω να κάνω είναι να μπορώ, ως απλός χρήστης, να επανεκκινώ ή
να τερματίζω το μηχάνημά μου. Είναι δυνατό? Πως?