xterm won't display prompt

Stavros Giannouris alby at freemail.gr
Thu Jan 5 17:44:14 EET 2006

On Mon, 19 Dec 2005 15:50:45 +0200
Thanos <pampo at freemail.gr> wrote:

> Δεν είναι αυτό Γιώργο! Ο κέρσορας εμφανίζεται και μπορώ να γράψω ότι
> θέλω (βλέποντας κανονικά αυτό που γράφω) αλλά από εκεί και πέρα δεν
> δουλεύει τίποτα σε καμοιά εντολή.

Μου εμφανίστηκε ξαφνικά[1] πάλι χθες το συγκεκριμένο πρόβλημα, και
διορθώθηκε όταν διόρθωσα το RgbPath στο /etc/X11/xorg.conf .
Ενδεχομένως να φταίει αυτό και σε σένα (ή να είναι χαλασμένο/λείπει το
συγκεκριμένο αρχείο; )

Stavros Giannouris                          Jabber: stavrosg at jabber.org

"Hello. I'm a signature virus.
Just copy me to your signature  to help me spread"
[1] Καλά, όχι τόσο ξαφνικά - με την αναβάθμιση σε Xorg 7 και μετακίνησή
του στο /usr από το /usr/X11.. :->