Migrate2linux Digest, Vol 29, Issue 20

Manolis trelakis at gmail.com
Thu Dec 1 00:26:34 EET 2005

> Aυτό που δούλεψε για μένα είναι το :

     #!/bin/bash

     cd /path_to_single_mp3_folder/

     for i in *.mp3; do lame -b 160 -h -m j "$i" ;done

     rename .wav.mp3 .mp3 *.mp3

Tο πρόβλημά μου με το παραπάνω και το τελικό μου πρόβλημα ουσιαστικά, είναι
ότι δεν μπορώ να κάνω μαζική επανακωδικοποίηση αφού πρέπει κάθε φορά να
αλλάζω χειροκίνητα το φάκελο που θέλω να κωδικοποιήσω. Έχω ένα φάκελο π.χ.
albums και μέσα σ'αυτόν δεκάδες άλλους φακέλους που ο καθένας είναι ένα
album. Αυτό που θέλω, είναι να μπαίνει "ξεχωριστά" σε καθένα από τους
φακέλους του directory /home/.../albums/ να επανακωδικοποιεί και να βγαίνει
συνεχίζοντας στον επόμενο. Τουτέστιν, να διαβάζει όλα τα αρχεία mp3 μέσα στο
φάκελο albums. Ο πρώτος φίλος μού είχε στείλει στο συγκεκριμένο script τις
γραμμές :

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

for i in `ls *.wav'

Σκέφτηκα να ψάξω (αν υπάρχει) ένα διακόπτη για το ls ώστε να διαβάζει μέσα
στο φάκελο albums όλα τα αρχεία mp3 ανεξάρτητα από το φάκελο που βρίσκονται.
Αλλά τρέχοντας το script με τις παραπάνω γραμμές παίρνω:

Could not find "ls *.wav"

Το *.wav είναι συμβολικό γιατί και με *.mp3 το ίδιο παίρνω.

Δυστυχώς, όπως είπα, πέρα από καινούριος στο linux είμαι παντελώς άσχετος
όσον αφορά τα scripts. Κι αυτός είναι και ο λόγος που "απέρριψα" τις
συνθετότερες προτάσεις και έμεινα σ'αυτό το απλό script που τουλάχιστον
καταλαβαίνω όλες του τις γραμμές. Δεν είναι παραίτηση αλλά αναβολή για το
κοντινό μέλλον οπότε και ο χρόνος θα είναι περισσότερος. Και πάλι ευχαριστώ.

>Κι είναι ανάγκη να ξαναστείλεις ολόκληρο το digest με 72 γραμμές
>για να προσθέσεις μόλις μία καινούρια γραμμή; Ουφ!

Συγγνώμη αν προκάλεσα τη δυσφορία σου, αλλά το λάθος έγινε εκ παραδρομής από
κάποιον που είχε μόνο γύρω στις 5 ευκαιρίες να πειραματιστεί στο γραψιμο σε
λίστα.

   Αν μας πεις ακριβώς με ποιες εντολές κάνεις την επανακωδικοποίηση ενός