tutorial SDL

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Nov 29 16:20:34 EET 2005

On 2005-11-29 15:27, p pap <sibas11 at hotmail.com> wrote:
> Ksekinisa mia prospa8eia boi8imatos (tutorial) pano sto SDL.

Πάρα πολύ καλή ιδέα! :)

Ξέρω αρκετό κόσμο που μπορεί να έχει εποικοδομητικά σχόλια ή
ακόμα και προτάσεις για περισσότερα κείμενα.

> Epeidi einai h proti fora pou grafo kati tetoio kai prin anebaso ola
> ta boi8imata pragmatika xreiazome thn boi8eia apo olous exoun sxesh me
> C C++ SDL

Από ότι βλέπω από το πρώτο τutorial, δεν απαιτείται C++, οπότε
εμένα προσωπικά θα μ' άρεσε κάτι που είναι γραμμένο χωρίς
C++-specific features (όπως π.χ. τα σχόλια με "//").

Μια άλλη χρήσιμη ιδέα θα ήταν κάτι σαν τμήμα στο τέλος του
tutorial με συνδέσμους για tar.gz αρχεία με όλα τα παραδείγματα
κώδικα από το κάθε tutorial.

Αν θες να το κάνεις ακόμα πιο 'όμορφο' όλο αυτό, ίσως έχει νόημα
να είναι γραμμένα και τα ίδια τα tutorial σε κάτι που δεν είναι
"χύμα HTML", π.χ. σε DocBook/XML.  Σ' αυτό μπορώ να σε βοηθήσω
αρκετά εγώ αν θες.

> ta tutorial 8a einai se Linux kai se win ostoso to megalutero
> baros 8a to rikso pano sto Linux rikste mia matia sto
> www.simply4all.net/sdl/ kai boi8iste me na dior8oso ta opoia
> la8i, an einai katanoita h oxi auta pou grafo. :)

- Τα tutorials γράφονται απευθείας σε HTML;

- Αν όχι, σε τι μορφή θες να σου στείλουμε πιθανές διορθώσεις,
  προτάσεις, ή σχόλια;