Lame on multiple mp3 files 2

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Nov 25 03:14:50 EET 2005

On 2005-11-24 15:33, Manolis <trelakis at gmail.com> wrote:
> Ευχαριστώ. Δούλεψε αλλά δε "βρίσκει" τα mp3 με κενά κι επειδή τα έχω όλα
> tagged and renamed the windows way μάλλον δε συμφέρει να ξαναλλάξω τόσα
> ονόματα για να τα κάνω re-encode με το script και μετά να τα ξανακάνω rename
> όπως θέλω. Υπάρχει τρόπος να "προσπεράσω" τα κενά κατά το διάβασμα; Συγγνώμη
> για το δεύτερο thread αλλά το "καινούριος στη λίστα" υποννοούσε σε
> οποιαδήποτε λίστα...

Ναι, το περίμενα αυτό όταν είδα το find ... του Θανάση.

Για να το ξεπεράσεις, ένας εύκολος τρόπος είναι το:

    find . -name '*.mp3' | \
    while read fname ;do
        blah
    done

που σου στειλα μετά εγώ.  Ετσι το κάθε filename είναι μια ολόκληρη
γραμμή και δεν έχεις πρόβλημα με τα κενά (εκτός κι αν ανακαλύψεις,
αμέσως μετά, ότι τα filenames έχουν ΚΑΙ <RETURN> χαρακτήρες, οπότε θα σε
βασανίσουμε με μαστίγια, καυτά σίδερα κι άλλα τετοια Μεσαιωνικά μέχρι να
τα κάνεις rename :P)