Lame on multiple mp3 files

Manolis trelakis at gmail.com
Thu Nov 24 14:01:48 EET 2005

Γεια χαρά κι από μένα. Νέος στη λίστα, "αγωνιζόμενος" στο χώρο περίπου από
το καλοκαίρι με Suse 9.2 Professional και εκτός απροόπτου με βλέπω να
συνεχίζω για πολύ καιρό ακόμα... :-) . Το πρόβλημα μου συνοψίζεται στο θέμα
του thread κι έχει να κάνει με το re-encoding ουσιαστικά πολλών mp3 (!)
αρχείων μέσω command line. Τονίζω το mp3, γιατί νομίζω ότι το mlame script
αναφέρεται σε πολλαπλά wav αρχεία και το encoding αυτών. Δυστυχώς δεν έχω
ακουμπήσει καθόλου scripts και δεν ξέρω αν το πρόβλημά μου "μυρίζει" script
writing. Πριν "καταφύγω" εκεί θέλω να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος άλλος
τρόπος. Για την ακρίβεια έχω φακέλους (ολόκληρα albums) με mp3 με διάφορα
"μεγάλα" bitrate και θέλω να τα φέρω όλα σε 128-160. Η λύση ανάγκης μια φορά
οδήγησε στην ένα προς ένα κωδικοποίηση αλλά μετά το τέλος της αισθάνθηκα
κάπως...λίγος να το πω; :-) . Ευχαριστώ.