Νέος στον χώρο

Vanias Floriaditis kekr17su89 at gmail.com
Tue Nov 22 20:34:56 EET 2005

Γεια και χαρά. Τραβιέμαι με τα windows από την αρχή (από τα '95). Όσο
περνάει ο καιρός απογοητεύομαι από αυτά και μόνο η χρήση κάποιων
προγραμμάτων (Photoshop, κάποια παιγνίδια και προγράμματα ήχου) με κρατά σε
αυτά. Άρχισα να ψάχνω λοιπόν να δω τί παίζει με τα linux. Αυτές τις μέρες
έπεσε στα χέρια μου το live cd του Knoppel 0.6. Έπαθα ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ.
Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε το γεγονός πως η εικόνα στην τηλεόραση ήταν
ΠΟΛΥ καλύτερη από ό,τι με τα windows. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να βάλω στον
έναν σκληρό δίσκο μου αυτή την έκδοση, εφόσον όμως την βρω. Δυστυχώς η
σύνδεσή μου είναι αργή και δεν συμφέρει να την κατεβάσω. Πού μπορώ να βρω
την διανομή; Ευχαριστώ για την προσοχή.