Mixer Volume in alsa

Tsopanos tsopanos at gmail.com
Sun Nov 20 09:46:32 EET 2005

Γειά σας και χαρά σας..

χαιρετώ όλα τα μέλη της λίστας. Είμαι ένας καινούριος, παραθυρόβιος (μακάρι
να γίνω ΤΕΩΣ παραθυρόβιος).

Άρπαξα, λοιπόν, μια SuSE 10 , έβαλα έναν καινούριο δίσκο και έφτιαξα μια
εγκαταστασούλα. Όλα μια χαρά, αν εξαιρέσεις μια εκνευριστικά μικρή
λεπτομέρεια:

Η κάρτα μου (Soundblaster Audigy 2ZS) παίζει μια χαρά τους ήχους που της
ανατίθονται. Όμως, όταν ακούω ένα mp3 (δεν έχω δοκιμάσει αν αυτό ισχύει και
για άλλου τύπου αρχεία), και πάω να φορτώσω το επόμενο, το επίπεδο ήχου PCM
αυτόματα πέφτει στο 0% και πρέπει να το ανεβάσω πάλι χειροκίνητα!!!

Αυτό το διαπίστωσα με πολλούς players (amarok, Realplayer), και με πολλούς
μίκτες (kmix, alsamixer), άρα υποθέτω ότι είναι πρόβλημα της ALSA και όχι
του kde.

Υπάρχει τρόπος να "κλειδώσω" το επίπεδο του ήχου στο 100%;;