I love the command line

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Nov 7 09:34:35 EET 2005

> > > Βάλε Debian.
> >
> > Debian έχω.......
> >
> apt-get update
> apt-get dist-upgrade
> (:P)

Βέβαια το αρχικό "Βάλε Debian", που είπα ως απάντηση στο παράπονο ότι
στο Linux υπάρχει πανικός νέων εκδόσεων, ήταν ειρωνία απέναντι στο
Debian και στον τρομερά αργό ρυθμό παραγωγής νέων εκδόσεων.

Νομίζω ότι το πρόβλημα πανικού νέων εκδόσεων οφείλεται σε ανωριμότητα
κάποιων λογισμικών.  Σχετικά ώριμα λογισμικά, όπως ο kernel, ο
firefox, και το openoffice, έχουν ένα λογικό ρυθμό εξέλιξης.  Μέχρι
πρόσφατα τα Gnome και KDE δεν νομίζω ότι διεκδικούσαν τον τίτλο του
ώριμου.  Δεν ξέρω αν αυτό τώρα έχει αλλάξει.