I love the command line

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Thu Nov 3 20:42:14 EET 2005

On 11/3/05, Karaoulis Marios <marios_hellas_23 at yahoo.gr> wrote:

> Και για να επεκτείνω λίγο το θέμα. Ένα πράγμα που με πειράζει στον κόσμο του
> linux είναι η διαρκής και ανελέητη τάση να βγαίνουν κάθε λίγο νέες εκδόσεις
> (KDE 3.4.3 Gnome 2.12.0.1 τάδε βιβλιοθήκη κτλ). Νιώθω σαν να βρίσκομαι σε ένα
> διαρκή αγώνα. Κάθε μέρα update. Νομίζω ότι έτσι αυξάνεται τραγικά η
> πολυπλοκότητα και η αδυναμία δημιουργίας binary προγραμμάτων ανεξάρτητα της
> διανομής. Εσείς τι λέτε?

Όταν DAVE του Κεραμίδα φτάσει σε version που να μην έχει κανένα bug
και να λειτουργεί με τέτοιο τρόπο που να μην επιδέχεται καμοία
βελτίωση (πες με τελειότητα), τότε δεν θα χρειάζεσαι update... Μέχρι
εκείνη τη μέρα, μπορείς να διαλέγεις ποια features/προγράμματα σε
ενδιαφέρει/έχεις_ανάγκη να αναβαθμίζεις....

(Βέβαια όσο οδεύουμε προς αυτή την ονειρική κατάσταση, τόσο σπανιότερα
θα χρειάζονται updates και τόσο λιγότερο θα μας πονοκεφαλιάζει το
combatibility...)
--
Konstantinos Togias
University Of Patras