I love the command line

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Nov 2 23:25:00 EET 2005

On 2005-11-02 21:47, Loukas Stamellos <lstamellos at gmail.com> wrote:
> Στις Τετ 02 Νοε 2005 21:37, ο/η Γιάννης Δημάκος έγραψε:

Υπάρχουν περισσότεροι από ένας.  Δύο από αυτούς, τους οποίους
μπορώ να σκεφτώ τώρα, είναι:

    * Ακόμη δεν είναι δυνατόν να `κωδικοποιηθούν' όλα τα πράγματα
      που μπορεί να κάνει ένας υπολογιστής σε GUI actions.  Η
      απόδειξη είναι ότι ακόμα και μετά από τόσα χρόνια που το
      παλεύει το R&D της Μικρομαλακής, δεν έχει πάψει να έχει
      γοητεία ο τρόπος με τον οποίο κάποια πράγματα γίνονται `πιο
      γρήγορα' σε command line.

    * Η ανάγκη των λειτουργικών να εξελίσσονται.  Γι αυτό η τάση
      των OSS/FS λειτουργικών είναι να `εκπαιδεύουν' μελλοντικούς
      developers.  Ακόμη κι άθελα, πολλές φορές.

> Δεν καταλαβαινω τον λογο... μπορεις να μου το εξηγησεις;

> Ξερεις εσυ πολλους απλους χρηστες που ξερουν τι ειναι η registry;

Οχι, αλλά ξέρω πολλούς απλούς χρήστες που χάνουν χρόνο στήνοντας
ξανά και πάλι από την αρχή το σύμπαν, επειδή δεν ξέρουν τι είναι
το registry.  Και τους πονάει η ψυχή μου, όταν σκέφτομαι ότι μετά
από λίγο καιρό πιστεύουν πραγματικά ότι ο `normal' τρόπος να
πάψουν να έχουν προβλήματα είναι ή να στήσουν τα πάντα πάλι από
την αρχή ή, ακόμα χειρότερα, να αγοράσουν καινούριο μηχάνημα.

- Γιώργος