I love the command line

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Nov 2 19:54:35 EET 2005

On 2005-11-02 19:39, Ag Hatzim <zkom.xl at gmail.com> wrote:
>Giorgos Keramidas(keramida at ceid.upatras.gr)@Wed, Nov 02, 2005 at 06:49:40PM +0200:

> Χμμ...
> Η ηρεμία μιας μεταμεσονύχτιας συζήτησης,μεταξύ ειδημόνων,με κανε για μια
> στιγμή να αναρωτηθώ αν και εγώ ανήκω στην ευγενή κατηγορία των
> (μα....ν).
> Μα *ναι*,γιατί *όχι*;

Εμ, τέτοιες ώρες που μιλάμε κι εμείς, τέτοια λόγια ε :)

> Επί της ουσίας.
> Γιατί όχι zsh αγαπητέ Γιώργο (με ενδιαφέρει η άποψή σου);

Τα λίγα που θυμάμαι είναι, με σειρά αυξάνουσας σημασίας:

o   Πάσχει από μια ακράτητη featuritis, που δε με βρίσκει ιδιαίτερα
    σύμφωνο.

o   Θέλει ένα μήνα για να το ρυθμίσω στα μέτρα μου (αφού βρω τελικά ποιο
    αρχείο startup διαβάζει, πότε, γιατί, κλπ).

o   Το bash είναι πιο "POSIX-like" όταν ξεκινήσει με bash --posix

o   Δεν έχει κάτι χρήσιμο για μένα, που να μην το έχει το bash.

o   Κι αφού τα κάνω όλα αυτά, βρίσκω ότι έχω συχνά ανοιχτό shell
    παράθυρο σε συστήματα που δεν έχει zsh αλλά έχει bash.

Ολα αυτά όμως είναι άχρηστα, βασικά, αφού το αγαπημένο shell του καθενός
έχει περισσότερο σχέση με ``holy war'' καταστάσεις, παρά με το ποιό
είναι το ``One True Shell για Ολες τις Δουλειές''.