ubuntu 5.10 - package lists

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Oct 20 17:32:22 EEST 2005

On 2005-10-20 16:41, Thanos <pampo at freemail.gr> wrote:

> Αν το παραθέσω εδώ θα γίνει ένα μπάχαλο... οπότε το επισυνάπτω...

Σωστή κίνηση.  Να 'σαι καλα :)

Το Thunderbird έχει, όπως πολλά GUI mailers, την τάση να ξεσκίζει τα
κείμενα που παραθέτεις ή μορφοποιείς π.χ. σε ένα εξωτερικό επεξεργαστή
κειμένου.

> # /etc/fstab: static file system information.
> #
> proc		/proc		proc		defaults		0	0
> /dev/hda11	/		reiserfs	notail			0	1
> /dev/hda13	/home		reiserfs	defaults		0	2
> /dev/hda10	/usr		reiserfs	defaults		0	2
> /dev/hda12	/var		reiserfs	defaults		0	2
> /dev/hda9	none		swap		sw			0	0
> [...]

Δε βλέπω όμως τίποτα περίεργο στο fstab σου.  Τουλάχιστον όχι κάτι που
να προκαλεί αυτά τα προβλήματα με το /var.

<guessing type="wilder">
Μήπως το /var δε γίνεται σωστά unmount και χάνονται τα αρχεία επειδή στο
επόμενο boot αποφασίζει το reiserfs να κάνει rollback κάποια
transactions;
</guessing>