Gnome/KDE

Muz muz at diktio.org
Wed Oct 19 12:45:16 EEST 2005

> Ναι, να πει.

Το Gnome έχει αρκετές ελλείψεις σε σχέση με το KDE, κυρίως σε κάποια
features και ευκολίες, αλλά (απ όσο έχω διαβάσει δεν είμαι dev) και στην
ευκολία που σου προσφέρει για να αναπτύξεις εφαρμογές πάνω του.

Ο λόγος όμως για τον οποίο χρησιμοποιώ αποκλείστικά GNOME, είναι το πολύ
καθαρό και εύχρηστο περιβάλλον εργασίας του. Πολύ ξεκούραστα χρώματα και
λιγότερο "φορτωμένο" από το KDE. Ακόμη περισσότερο, οι default ρυθμίσεις
και τα χρώματα που χρησιμοποιεί το Ubuntu, είναι πολύ προσεγμένες με
αποτέλεσμα να μην τις έχω αλλάξει 1 χρόνο τώρα. Θεωρώ οτι είναι
πραγματικά "περιβάλλον εργασίας" για ανθρώπους που κάθονται ώρες στο pc
τους.

Και τα δύο μια χαρά είναι πάντως. Το παν είναι να έχεις επιλογές :)