mounting partition

Thanos pampo at freemail.gr
Tue Oct 18 17:02:28 EEST 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> 	# mount /mnt/lstore
>
> Αυτά.  Υστερα φτιάξε, για κάθε user που θες να έχει write access εκεί
> πέρα, ένα προσωπικό του κατάλογο και κάνε τον χρήστη ιδιοκτήτη του
> καταλόγου αυτού.

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος που να μην πρέπει να κάνω ξεχωριστό φάκελο για
κάθε χρήστη? Θέλω να μπορούν να γράψουν όλοι οι χρήστες. Για τα άλλα πιο
"προσωπικά" έγγραφα υπάρχει ξεχωριστό /home partition.

Και μια άλλη ερώτηση καθώς παίζω τώρα με το fstab. Αν δεν κάνω λάθος
υπάρχει κάποιος τρόπος να κάνεις mount ξανά όλες τις συσκευές στο fstab
χωρίς να κάνεις επανεκίνηση. Ποιος είναι αυτός?