Re: HP LaserJet 4 Plus δεν συνδέεται σε Suse 10

Nikos Papagrigoriou nikos at papagrigoriou.gr
Tue Oct 18 15:16:21 EEST 2005

Μέσα από το yast διέγραψε τον εκτυπωτή και ξαναρύθμισε τον. Μετά σε ένα
τερματικό ως root γράφεις:

tail -f /var/log/messages

και βλέπεις τα μηνύματα που εμφανίζονται την ώρα που προσπαθείς να
εκτυπώσεις. Αυτά θα σε βοηθήσουν να λύσεις το πρόβλημα ή να μας το
περιγράψεις με περισσότερες λεπτομέρειες.

--
Nikos Papagrigoriou <nikos at papagrigoriou.gr>
http://www.papagrigoriou.gr