firefox & graphics problem

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Oct 15 18:03:16 EEST 2005

Thanos wrote:

> Γεια σας!
>
> Λοιπόν, το παρακάτω πρόβλημα το θυμάμαι από τότε που άρχισα να
> χρησιμοποιώ Firefox ανεξαρτήτως της διανομής που είχα κάθε φορά (σε 4 το
> έχω παρατηρήσει στα σίγουρα) και ανεξαρτήτως Χ-server (Χ.org και ΧFree86
> το ίδιο πρόβλημα). Κοινά στοιχεία του προβλήματος είναι η πάντα ίδια
> κάρτα γραφικών Diamond Stealth III S540, και ο Firefox σε διάφορες
> εκδόσεις. Η κάρτα γραφικών μάλιστα προέρχεται από το παλιό σύστημα.
>
> Σε μερικές σελίδες, χάνονται τα γραφικά τελείως και το μόνο που βλέπω
> [...]

Το παραπάνω πρόβλημα το περιέγραψα πριν από ένα μήνα. Χθές εγκατέστησα
το Ubuntu 5.10 για δοκιμή και το πρόβλημα έχει αξαφανιστεί! Το X.org
6.8.2 όπως λέει και στη σελίδα του Ubuntu έχει "wider hardware support"
αλλά μάλλον βελτιώνει και παλαιότερους drivers.

Αν και περίπτωσή μου είναι μάλλον σπάνια ίσως κάποιος χρειαστεί αυτή τη
πληροφορία... ;-)