Logitech MX 900

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Oct 7 14:29:01 EEST 2005

vandervagos wrote:
> Αλλά δυστηχώς πολλά πράγματα που θεωρεί αυτός αυτονόητα εμένα μου
> φαίνονται βουνό...

Χμ, θέλει νέο κομπιλάρισμα ο kernel με third-party patch.  Εγώ (που
έχω κάποια ευχέρεια στο κομπιλάρισμα kernel) τα βαριέμαι κάτι τέτοια
και απλά αλλάζω ποντίκι.  Δεν θα σου συνιστούσα να μπλέξεις με τέτοια
πράγματα σ' αυτή τη φάση.

Πάντως αυτές οι οδηγίες είναι αρκετά παλιές και μπορεί σήμερα το
ποντίκι σου να υποστηρίζεται καλύτερα.  Μέχρι να πει τη γνώμη του
κάποιος που να ξέρει από SuSE, βρες και χρησιμοποίησε κάποιο άλλο
ποντίκι.  (Στο μεταξύ πες μας και τι kernel έχεις, το λέει η εντολή
"uname -a").