Canon PIXMA iP3000 σε SuSe 9.3

Nickolas Tsatsakos nictsa at tellas.gr
Mon Sep 26 18:02:33 EEST 2005

Καλησπέρα σε όλους

Σε προηγούμενο mail μου είχα αναφέρει για το πώς θα κάνω τον εκτυπωτή Canon
PIXMA iP3000 να δουλέψει με SuSe 9.3. Μετά από ώρες δουλείας τελικά τον
κατάφερα να τυπώσει σε όλες τις αναλύσεις αλλά και να κάνει monitor την
ποσότητα του κάθε δοχείου μελάνης αλλά και όλα τα εργαλεία συντήρησης
(καθαρισμός κεφαλής , ευθυγράμμιση κ.α.)όπως ακριβώς στα Win.

Αν όλη η διαδικασία εγκατάστασης συνιστά ένα mini HOW-TO που θα μπορούσα να
το στείλω έτσι ώστε και άλλοι που έχουν το ίδιο πρόβλημα να έχουν στην
διάθεσή τους ένα μπούσουλα αλλά και όλα τα απαραίτητα αρχεία συν ένα αρχείο
τροποποιημένο από εμένα? Ή μήπως πρέπει να έρθω σε επαφή με τους admin του
Linux.gr για να το σηκώσουν στο site?