(no subject)

Nikos Papagrigoriou nikos at papagrigoriou.gr
Sat Sep 24 18:11:52 EEST 2005

Γεια σου Νίκο,

On 11/22/05, Nickolas Tsatsakos <nictsa at tellas.gr> wrote:

> Τώρα το πρόβλημα : Το μόνο που μας κρατάει από το ξηλώσουμε μία και καλή
> τα ρημάδια τα Win είναι η λογιστική εφαρμογή και 3-4 προγράμματα που
> ρυθμίζουν ασύρματους πομποδέκτες. Αν κάποιος/α με βοηθήσει να μάθω πως
> δουλεύει/στήνεται το wine θα είναι ευχής έργο. Κατά πόσο θα είναι εφικτό
> να δουλεύω και άλλες εφαρμογές Win μέσω του wine?

Δεν έχω ασχοληθεί με τις εφαρμογές λογιστικής, αλλά μάλλον θα σου είναι
δύσκολο να τις κάνεις να παίξουν σωστά μέσω wine. Πάντως παλιότερα αρκετοί
είχαν αναφέρει στη λίστα ότι κατάφεραν να τρέξουν λογιστικά προγράμματα που
τρέχανε σε DOS, χρησιμοποιώντας το dosemu (http://www.dosemu.org/). Όσο
αφορά την εκτέλεση εφαρμογών Windows σε Linux ο πιο εύκολος τρόπος κατά τη
γνώη μου είναι να χρησιμοποιησεις την εμπορική εφαρμογή που λέγεται
CrossOver Office, η οποία βασίζεται στο Wine (http://www.codeweavers.com/).

--
Nikos Papagrigoriou <nikos at papagrigoriou.gr>
http://www.papagrigoriou.gr