(no subject)

exposed bone exposedbone at gmail.com
Sun Sep 11 10:49:24 EEST 2005

Καλοί μου φίλοι, θάρρος μου δίνεται και είμαι πεπισμένος ότι αφού έμαθα ένα
λειτουργικό σύστημα, μπορώ να μάθω και ένα άλλο.

Από που να ξεκινήσω; Υπάρχει κάποιος χώρος στο internet για να αρχίσω να
μαθαίνω;

Υ.Γ. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Σου προτείνω να κοιτάξεις προς ubuntu και suse 9.3. Αν και μάλλον κλείνω για
suse 9.3 μιας και είναι πιο πλήρες , πχ δεν χρειάζεσε να εγκτασταστείς στην
αρχή γραμματοσειρές, κάνουν αυτές που έχει....
Το Kubuntu σου προτείνω να το αφήσεις μιας ακούγονται πολλά προβλήματα ότι
έχει