Thanos pampo at freemail.gr
Sat Sep 10 14:39:07 EEST 2005

Karaoulis Marios wrote:

> Τι θα πει εύκολες διανομές? Επειδή οι άνθρωποι έκατσαν και δούλεψαν για να
> φτιάξουν κάποια εργαλεία σημαίνει ότι απευθύνονται σε ευκαιριακούς χρήστες?
> Έλεος πια.....

Κανείς δεν μίλησε για "ευκαιριακούς" χρήστες! Απλά αυτές οι διανομές
έχουν εργαλεία που σου κάνουν τη ζωή εύκολη ή αν θέλεις ταιριάζουν
περισσότερο σε έναν χρήστη ο οποίος έρχεται από τον κόσμο των Windows.
Στη συνέχεια, αν μάθει ο χρήστης και του αρέσει μπορεί να παρακάμψει τα
εργαλεία και να κάνει τις ρυθμίσεις με το χέρι. Άποψή μου! :-)

> Υ.Γ. Αυτό το UBUNTU ποτέ δεν κατάλαβα γιατί είναι τόσο διάσημο. Ξεπατήκωσαν το
> DEBIAN, πέταξαν μερικές χιλιάδες πακέτα του και το παρουσιάζουν σαν ΤΗΝ
> διανομή. Τι το καλό έχει το UBUNTU?

Είναι γρήγορο και δεν έχει την τεράστια λίστα των πακέτων που και πάλι
για ένα νέο χρήστη μπορεί να του φανεί βουνό ή και πρόβλημα. Έχει όλες
τις εφαρμογές που χρειάζεται για να κάνεις τη δουλειά σου. Και πάλι αν ο
χρήστης θέλει να ασχοληθεί μπορεί να βάλει μέσα ότι θέλει. Πάλι άποψή
μου! ;-)