Nikos Papagrigoriou nikos at papagrigoriou.gr
Fri Sep 9 21:24:01 EEST 2005

Σου πρότεινω να διαλέξεις μια από τις επονομαζόμενες "εύκολες" διανομές για
τους νέους χρήστες πχ Mandriva, SuSE, Xandros. Συνήθως αυτές οι διανομές
συνοδεύονται με οδηγίες χρήσης (στα αγγλικά) και έχουν πολλούς αυτοματισμούς
και ευκολίες. Αν θες να μπεις λίγο στα βαθιά να προτιμήσεις το Slackware ή
το Debian.

Σίγουρα το πρώτο site που πρέπει να επισκευτείς είναι το http://www.linux.gr

Είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρεις.

--