Dual boot with GRUB loader (Suse 9.3 pro)

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Fri Aug 26 15:12:12 EEST 2005

Antonis Faragitakis wrote:

> den ksero apo GRUB alla tha ginei sosta i ekinisi ton Winblows, epeidi
> to grub exei katsi ston 1o disko
> (o opoios kai tha mini sto yparxon disko).
> Na ksereis oti oi loaders grafonte sto MBR tou diskou., opote den
> xreiazete na einai o linux diskos
> pano sto mixanima. apla den tha mporeis na ksekinisis to linux.

Δεν θα παίξουν σωστά γιατί ο GRUB έχει λίγο διαφορετική λογική από αυτήν
που περιγράφεις. Συγκεκριμένα όταν εγκαθιστάται στο ΜBR βάζει
πληροφορίες για το που θα βρεί πράγματα για το stage 1.5  όπως το
αναφέρει ,καθώς και το menu.lst conf file του. Αυτά βρίσκονται στο
/boot/grub του linux partition συνήθως οπότε με την αφαιρεση του 2ου
δισκού θα υπάρχει ένας σχετικός χαμός.

Εάν ο 1ος δίσκος έχει μόνο windows xp απάνω το πιο ασφαλές θα ήταν
να bootareis με το recovery console που έχει το cd των XP, και να
εγκαταστήσεις νέο boot sector με τα fixboot,fixloader που εάν θυμαμαι
καλά έχει.Υπάρχουν βέβαια και πολλά προγράμματα στο νετ που λένε ότι
μπορουνε να κάνουνε διάφορα για αυτό το σκοπό αλλά δεν μπορώ να δώσω
ειδικές πληροφορίες για κάποιο.