Window Maker menu format

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Aug 21 11:43:57 EEST 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> Μπορείς να κάνεις και τη μετατροπή από "plain text" σε "plmenu" με το
> χέρι, αλλά είναι ντροπή λίγο.  <αρχιτεμπέλαρος-mode>Σιγά μην κάνουμε
> τώρα τη δουλειά για την οποία είναι φτιαγμένοι οι υπολογιστές :P</αρχιτεμπέλαρος-mode>

Απ' όσο διάβασα, για να βάλω το δικό μου μενού απλά πρέπει να
επεξεργαστώ το ~/GNUstep/Defaults/WMRootMenu. Σωστά? Αντιγράφω το
/etc/X11/WindowMaker/menu.hook στο ~/GNUstep/Defaults/WMRootMenu και
αρχίζω την... περικοπή! Τίποτα! Παραμένει το προκαθορισμένο, δηλάδή το
/etc/X11/WindowMaker/menu.hook. Έχω την εντύπωση πως αυτό είχα κάνει σε
μια από τις αρχικές δοκιμές και δούλευε. Αλλά τώρα, μετά από πολλές
δοκιμές με τα GUI εργαλεία (έπρεπε να σε ακούσω Γιώργο!!! :-( ) δεν
δουλεύει. Καμοιά ιδέα?