PPPoA και linux

Γιάννης Δημάκος idimakos at upatras.gr
Fri Aug 19 03:52:28 EEST 2005

On Παρ, Αύγουστος 19, 2005 3:40, Nikos Papagrigoriou είπε:
> Δεν κατάλαβα ποιο είναι το πρόβλημα σου. Καταρχάς δεν χρειάζεται να
> ρυθμίσεις PPPoA στο SuSE. Αρκεί να ρυθμίσεις σωστά την κάρτα δικτύου σου.
> Επίσης, μπορεί να ρυθμίσεις το router σου ως DHCP server και να
> ξεμπερδέψεις.

Στα όσα σωστά είπε ο Νίκος, να προσθέσω:
a) 192.168.1.1 είναι η IP του router (btw, πολύ καλό εργαλείο το USR)
b) είτε δήλωσε την κάρτα δικτύου σε κάποια διεύθυνση πχ 192.168.1.2
είτε άσε το dhcp να το κάνει για σένα.

Η εντολή ifconfig θα σε βοηθήσει.

ΙΚΔ

--