Window Maker menu format

pampo at freemail.gr pampo at freemail.gr
Tue Aug 16 22:29:15 EEST 2005

> Εγώ εδώ και χρόνια χρησιμοποιώ το windowmaker menu που φαίνεται στο
>
> 	http://people.freebsd.org/~keramida/files/dot.wmaker.menu
>
> Μια χαρά παίζει και με αυτό το "παλιό" menu format το Windowmaker.

Είμαι μακριά από το PC μου και δεν μπορώ να ελέγξω αν είναι το ίδιο format και στο δικό μου. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το "παλιό" format! Όταν λες "μια χαρά παίζει και με αυτό το παλιό..." εννοείς το εργαλείο επεξεργασίας του menu? Σε εμένα δεν μου δουλεύουν τα εργαλεία επεξεργασίας του menu που υπάρχουν μέσα στο παράθυρο των preferences αλλά και του wmakerconf. Και τα δυο μου λένε πως είναι "παλιό" το current format και δεν μπορούν να το επεξεργαστούν. Γι' αυτό ρωτάω αν ξέρει κανείς τις διαφορές της σύνταξης του νέου format για να το μετατρέψω με το χέρι.

Ή μήπως δεν υπάρχει παλιό και νέο μενού, και είναι κάποιο άλλο πρόβλημα? Πάντα υπάρχει και η επεξεργασία με το χέρι... ξέρω! :-) Απλά καλά θα ήταν να κάνω τα εργαλεία αυτά να δουλέψουν.