Window Maker menu format

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Aug 15 14:28:52 EEST 2005

Προσπαθώ να φέρω το menu του Window Maker στα μέτρα μου αλλά και μέσα
από το Window Maker Preferences και από το wmakerconf μου λέει ότι το
menu δεν υποστηρίζεται και θα πρέπει να μετατραπεί στο καινούργιο
format. Σε καμοιά από τις δύο περιπτώσεις δεν μπορεί να το μετατρέψει
και μένω με άδειο μενού ή το αρχικό χωρίς όμως να μπορώ να το μετατρέψω.

Δημιούργησα ένα νέο μενού, με το wmakerconf και πρόσθεσα χειροκίνητα τα
περιεχόμενα του /etc/X11/WindowMaker/menu.hook χωρίς αποτέλεσμα. Πάλι
μου το αναγνωρίζει σαν παλιό format.

Ποιο είναι το νέο format? Σε τι διαφέρει στη σύνταξη? Γνωρίζει κάποιος
που μπορώ να βρω παραδείγματα για να το αλλάξω? Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.