Re: livecd êáé laptp

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Aug 12 16:36:56 EEST 2005

exposed bone wrote:

> γεια σας, Σκέφτομαι να κατεβάσω κάποιο livecd από λινυξ και σκέφτομαι
> για το suse 9.3.
> Θέλω να τα χρεισημοποιώ στο laptop Acer Aspire 1353LM. Θα έχω κάποιο
> πρόβλημα στην συμβατότητα;
> Επίσης το livecd αποθηκεύει κανένα δεδομένο στον δίσκο ή γενικά
> επιρεάζει τον  κανονικό λειτουργικό καθόλου ή αρχεία;

Το SuSE Live αν δεν κάνω λάθος είναι περίπου 1,5GB (δηλαδή live-dvd!).
Αν δεν έχεις πρόβλημα καλώς αλλιώς υπάρχουν και live-cd. Όπως το
ελληνικό Knoppel (http://knoppel.sourceforge.net/). Επίσης, αν θέλεις
κάτι "μικρό" χωρίς περιττά πράγματα και με ελαφρύ window manager (όχι
Gnome ή KDE δηλαδή) υπάρχουν και τα Feather Linux και Damn Small Linux
(http://featherlinux.berlios.de/ και http://www.damnsmalllinux.org/
αντίστοιχα).

Τα Knoppel και Feather Linux βασίζονται στο Knoppix (Debian). Τα έχω
δοκιμάσει και τα δύο. Στην οθόνη εκκίνησης μπορείς να πατήσεις enter και
να ξεκινήσει με τις προκαθορισμένες ρυθμίσεις ή με το F2 να δώσει εσύ
κάποια άλλα στοιχεία. Έχει κάποιες ρυθμίσεις ειδικά για laptops αν
θυμάμαι καλά.