livecd και laptp

Apatewna apatewna at yahoo.gr
Thu Aug 11 23:30:44 EEST 2005

exposed bone wrote:
> γεια σας, Σκέφτομαι να κατεβάσω κάποιο livecd από λινυξ και σκέφτομαι
> για το suse 9.3.
> Θέλω να τα χρεισημοποιώ στο laptop Acer Aspire 1353LM. Θα έχω κάποιο
> πρόβλημα στην συμβατότητα;
> Επίσης το livecd αποθηκεύει κανένα δεδομένο στον δίσκο ή γενικά
> επιρεάζει τον  κανονικό λειτουργικό καθόλου ή αρχεία;

To  livecd του SUSE είναι αρκετά καλό! Έχω δοκιμάσει το 9.2 και έπαθα
πλάκα! Σε φορητό πιθανώς να χρειαστεί να κάνεις εκκίνηση το livecd και
να επιλέξεις κάτι σχετικό με NO-ACPI, πιθανώς λέω πάλι θα δεις στην
πράξη αν δημιουργηθεί πρόβλημα.

Κατηγορηματικά, όλες oi live εκδόσεις linux ΔΕΝ γράφουν αρχεία στο δίσκο.

όταν είχα κατεβάσει το livedvd του suse9.2 το έτρξα φυσικά στον Η/Υ και
μετά είπα να δώσω και σε άλλους την ίδια χαρά. Το αποτέλεσμα ήταν οτι σε
κάποιους δούλεψε κανονικά και σε άλλους έβγαζε kernel panic χωρίς κάποιο
ιδιαίτερο λόγο. Τελικά δεν δόθηκε λύση (στο φινάλε livecd ήταν) οπότε
δεν δόθηκε συνέχεια. Καλού κακού γράψτο σε DVDRW μήπως σου κάτσει καμία
τέτοια περίπτωση