netmod & suse 9.2

Φρίξος Κοψαχείλης tachyon at vivodinet.gr
Wed Aug 3 16:43:12 EEST 2005

O/H Yorgo Papadopoulos έγραψε:
> γεια σας και πάλι,
> έχω εγκαταστήσει το suse 9.2 από το dvd του περιοδικού linux format. Δεν
> μπορώ όμως να μπω στο ιντερνετ. Έχω σύνδεση otenet ISDN και μόντεμ το
> netmod που δίνει ο ΟΤΕ. Το μόντεμ το βλέπει αλλά δεν μπορεί να κάνει
> τίποτα. Έχω δοκιμάσει ό,τι έχω βρει από το ιντερνετ, αλλά αποτέλεσμα
> μηδέν. Υποψιάζομαι ότι δεν έχει το ACM, αν και δεν είμαι έμπειρος στο
> λίνουξ.
> Διαφωτίστε με παρακαλώ, λέγοντάς μου τι ακριβώς να κάνω για να μπορέσω
> να συνδεθώ!,
> Γιώργος Παπαδόπουλος

Τί έκδοση πυρήνα έχεις? Κάπου μεταξύ 2.6.8 και 2.6.10 υπήρχε πρόβλημα με
το ACM που ανέφερες. Αν και αφού βλέπει το μόντεμ μάλλον στις ρυθμίσεις
έχεις πρόβλημα. Όταν λες "το βλέπει αλλά δεν μπορεί να κάνει τίποτα" που
έχεις φτάσει? Στο dialer λέει ότι έχει μόντεμ αλλά όταν ξεκινάει τη
σύνδεση κολλάει κάπου στην αρχικοποίηση?

Βήματα που μπορείς να κάνεις:

1) Φτιάξε τις ρυθμίσεις: init strings μόνο τα atz,atb40. Αν έχει θέση
μόνο για ένα string, βάλε το πρώτο. το δεύτερο πρόσθεσε το στην εντολή
που παίρνει τον αριθμό: atb40dtYYYYYYYYYY (εδώ βάζεις τον αριθμό ;)

Στα strings που ελέγχουν ένταση μεγαφώνου δε βάζεις τίποτα. Αν έχουν
ήδη, σβήστα.

Στο string που κλείνει τη γραμμή (hangup) αν είναι +_+_+ATH, (χωρίς τα _
)(το γράφω έτσι για συγκεκριμένο λόγο) σβήσε τα + και άστο σκέτο ATH.

Αυτές τις ρυμθίσεις τις σιγουρεύεις είτε έχεις σε serial είτε σε USB
σύνδεση το netmod.

2) Σχετικά με το ACM. σε κονσόλα, ως root, δώσε lsmod. θα σου δείξει αν
έχει φορτωμένο το module cdc_acm. αν δεν το χει, φόρτωσε το μόνος σου:
modprobe cdc_acm και ξανατρέξε την lsmod να δεις αν το βαλε. αν και μετά
δε λειτουργεί το netmod τότε έχει πρόβλημα ο πυρήνας σου.

3) Γιατί το χεις συνδέσει σε USB? Αν έχει ελεύθερη σειριακή πόρτα ο
υπολογιστής σου προτίμησέ την ανεπιφύλακτα.

Όπως είπε και έτερος φίλος, έχε έτοιμο και έλα log να δούμε που κολλάει
το σύστημα.

--
Frixos "I/We/Gaia" Kopsachilis