Gnome on Debian 3.1 continued

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Jul 22 00:34:17 EEST 2005

Thanos wrote:

> Με 56Κ PSTN σύνδεση... λίγο δύσκολο! :-(
>
> Από την άλλη, η 3.1 Sarge "μόλις" βγήκε. Τί καινούργιο μπορεί να υπάρχει
> σε stable μορφή εκτός από τα security updates που ανακοινώθηκαν?
>
> Είχα αναφέρει σε προηγούμενο post ένα μήνυμα λάθους που μου βγάζει το
> Gnome κατά την εκκίνηση. Το παρέκαμψα κάπως αλλά έχω την εντύπωση πως
> αυτό είναι η ρίζα του κακού. Συγκεκριμένα κατά την εκκίνηση του Gnome
> (μετά το login στο gdm) μου λέει:
>
> "Αδύνατη η αναζήτηση της διεύθυνσης διαδικτύου debian. Αυτό θα αποτρέψει
> το GNOME να λειτουργήσει σωστά. Το πρόβλημα είναι πιθανό να διορθωθεί με
> [...]

Επανέρχομαι στο θέμα.

Βρήκα ένα παρόμοιο πρόβλημα να περιγράφεται παρακάτω:

http://www.debian.gr/?q=node/193

Επειδή δεν γνωρίζω και πολλά αλλά ούτε και πολύς χρόνος είναι ελεύθερος,
έκανα εγκατάσταση ξανά από την αρχή αλλά αυτή την φορά διάλεξα τον 2.6
για 386 kernel και όχι τον 2.6 για Κ7 που είχα την προηγούμενη φορά.
Επίσης ήμουν πιο προσεκτικός με την επιλογή των πακέτων έτσι ώστε να
βάλω μόνο αυτά που θέλω.

Το σύστημα μέχρι στιγμής πάει καλά. Απλά είπα να το αναφέρω μπας και
κάποιος άλλος έχει τα ίδια προβλήμματα με εμένα.