Gnome on Debian 3.1 continued

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Jul 10 23:15:19 EEST 2005

Κάτι δεν πάει καλά με το Gnome!

Όπως είπα και σε προηγούμενα μηνύματα, έχω εγκαταστήσει το Debian 3.1.
Έβαλα το Gnome επιλέγοντας από τα διαθέσημα πακέτα το gnome-core.
Συνδέομαι στο ιντερνετ (με pon αν έχει σημασία) και μετά από λίγο
οποιαδήποτε εφαρμογή πάω να ανοίξω δεν ανταποκρίνεται ή δεν ανοίγει
καθόλου. Ειδικά αν είναι πακέτο του Gnome, π.χ. nautilus, τα πράγματα
είναι ακόμη χειρότερα. Τα ίδια και με τον Thunderbird και τον Firefox.
Μόλις αποσυνδεθώ από το ιντερνετ (και αφού τερματίσω τις εφαρμογές που
κρέμασαν) αρχίζουν να πετάγονται τα παράθυρα από τις αφαρμογές που είχα
διαλέξει προηγουμένως αλλά ποτέ δεν ξεκίνησαν. Επίσης ο xine ανοίγει και
αμέσως τερματίζει. Τρέχοντας από τερματικό δεν μου βγάζει κανένα μήνυμα
λάθους.

Το πρόβλημα είναι σίγουρα του Gnome καθώς εγκατέστησα και τον
WindowMaker κιαι όλα δουλεύουν ρολόι! Ιντερνετ, xine, Thunderbird,
Firefox, τα πάντα!

Από που να αρχίσω να ψάχνω? Τί να κοιτάξω?