can\'t run thunderbird on debian

pampo at freemail.gr pampo at freemail.gr
Wed Jun 29 23:59:51 EEST 2005

Γεια σας!

Σημερα εγκατεστησα το Debian 3.1 και εχω καποια προβληματακια. Το 1ο και βασικοτερο ειναι πως δεν μπορω να τρεξω τον Thunderbird. Δοκιμασα και τηνεκδοση που ερχεται μαζι με το Debian αλλα και το tar.gz που εχω απο το www.mozilla.org.

Το μηνυμα που παιρνω ειναι:

Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: XDM authorization key matches an existing client!

(thunderbird-bin:2958): Gtk-WARNING **: cannot open display:

Το εχω βρει μπροστα μου αυτο το προβλημα με τον Firefox και τοτε ο Γιωργος Κεραμιδας ειχε πει πως κατι εχει να κανει με μια ρυθμιση διοτι τρεχω τα Χ μεσω xdm. Αν καταλαβα καλα απο αυτα που διαβασα στο αρχειο της λιστας. Δεν ειχαμε βρει λυση απ'οσο διαβασα. Μηπως να ριξετε καμοια οδεα?

Ευχαριστω...