Ηράκλειο Νο2

Yorgo Papadopoulos yorgo at susam.gr
Mon Jun 27 21:31:34 EEST 2005

Γεια και πάλι και συγγνώμη για τα πολλά mail, είναι επειδή είμαι λίγο άσχετος σχετικά με τι γίνεται με το linux στο pc.  Πριν από καμιά 10αριά χρόνια ήξερα πολύ καλά το unix στο πανεπιστήμιο, οπότε χρειάζομαι λίγο χρόνο, τον οποίο μπορώ και να διαθέσω.
Αυτό που ζητάω από εσάς είναι εάν υπάρχει κάποιος στο Ηράκλειο, που να μπορέσουμε να βρεθούμε να τα πούμε από κοντά. Στο ιντερνετ όσο ψάχνω, νοιώθω ότι χάνομαι. Θέλω βοήθεια από κάποιον που να έχει μια σχετική εμπειρία και από linux και από εγκατάσταση.
Υπάρχει κανείς; :-) Αν ναι, γράψε μου!
Ευχαριστώ πραγματικά όλους όσους μου απάντησαν άμεσα.
Γιώργος