KPPP και esd πρόβλημα

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Mon Jun 27 20:33:55 EEST 2005

Στις Saturday 21 May 2005 13:20, ο/η PANAGIOTIS SIAPLAOYRAS έγραψε:
> Γεια χαρά,
>
> Κατάφερα να συνδεθώ στο Internet μια χαρά με το KPPP. Παρατήρησα όμως πως
> δεν μπορούσα να το εκκινήσω σαν απλός χρήστης, έπρεπε να ήμουν root. Άλλαξα
> λοιπόν τις ιδιώτητες το binary του KPPP ώστε να το τρέχουν όλοι. Όμως, όταν
> το τρέχω σαν απλός χρήστης συνδέεται, αλλά καμμία εφαρμογή Internet δεν
> σύνδεεται.

Έχω την εντύπωση οτι δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο. Όταν λες οτι
καμιά εφαρμογή Internet δεν συνδέεται, τι εννοείς??

> Επίσης, θα ήθελα να ξέρω αν θα αντιπετωπίσω παρόμοιο πρόβλημα αν
> αλλάξω τις ιδιότητες της κάρτας ήχου, για να ακούνε όλοι...

Θα ήταν καλύτερα να μην αλλάζεις τις ιδιότητες των αρχείων αλλά να προσθέτεις
στα αντίστοιχα groups τους χρήστες που θες.